Facebook i all ära.....

Nu har jag i några dagar haft problem med mitt Facebook konto, nu när jag försöker att logga in med min mailadress & lösenord kommer jag in på en helt annan användare.....
 
Så jag vet inte riktigt vad som händer med mitt  användar konto jag återigen mailat Facebook
 
Mystiskt så här ser det ut , jag är inte längre Svensk heller ....
 
 
Te damos la bienvenida a tu biografía: vista previa
La biografía es el conjunto de fotos, publicaciones y experiencias que ayudan a contar tu historia. Nadie más podrá ver tu biografía hasta el 24 de octubre.Hasta entonces puedes:
1. Revisa el contenido de tu biografía.
2. Añade u oculta lo que quieras.
¿Quieres que la gente vea tu biografía antes de 24 de octubre? Haz clic en "Publicar ahora". Haz clic aquí para obtener más información.
Empezar el recorrido  

 

Så kommer det något från mig via fejjan så är det inte jag som skickat det, jag kommer som saggt inte in på mitt konto längre .......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0