Men attans vad tiden går fort....

Nu har redan påsken 2013 paserat & den har varit helt underbar. Edwin fick följa storebror till Dikanäs i 2 dagar där han har fått köra lite skoter m.m...En lycklig trött kille kom hem på påskaftonskväll...
 
En tråkig del i påsken är att vår kära lilla pippi Lotta dog igår Måndag efter att varit dålig i 2 dagar. ♥
 
Jag hatr tyvärr ej bilder just nu att lägga in men det kommer vad det lider, min mobil är lite tjorvig...
 
Sen går det väl inte så jätte bra i hockeyn nu heller...Men men må bästa laget vinna
 
Nä nu skall jag jobba lite, för när jag slutar idag har förhoppningsvis den nya tvättmaskinen anlänt så man slipper att tvätta för hand, det går ju men man är ju inte van ...
 
Ha de nu så gött ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0