En händelserik födelsedag !!!!

Ja igår var det Edwin´s 6-årsdag. Den började med att vi åkte till Lycksele, för att kolla på present, han ville ha en trick klubba & det hittade vi en. Så det var han nöjd med.

Sedan bar det iväg för att kolla när storebror K spelade ishockey match mot Björklöven. Lycksele vann med 5-1. Dom spelade kanon bra.



Sedan åkte vi hem för att förbereda kalas för Edwin, grannarna & gubbens kusin´s familj skulle komma & få sig lite tårta & kaffe, men dricka till barnen.
Tårtan har farmor gjort & den var jätte god, det är allt tur vi har farmor som kan hjälpa oss.
här är det som blev kvar av födelsedags tårtan, det blir prima frukost.....(hm)
C i full diskution om.... ja jag kommer inte ihåg vad, men nått var det, dé minns jag (hehehe)

Under dagen i Lycksele fick Edwin ett grattis sms av min bror T, på min mobil. Å han blev gör glad så vi sände dom en liten bild tillbaka
Edwin spexar lite framför kameran.....

Av min bror fick jag även ett foto på min underbara far, som jag saknar & älskar fruktansvärt mycket..han é så fin & go
Å min underbara far....Jag älskar dig.....världens bästa pappa !!!!

Edwin fick även ett grattis sms av favoriten J, min kollega & vän.....

Under veckan fick jag även ett sms av min broder C´s dotter M på hennes 2 favorit  killar skrev hon... tokigt nog spånade jag endast in på texten hon skrev kollade inte så noga på bilden så jag skrev tillbaka & frågade vem den nya pojkvännen var (typ) hehehe fick till svar-..... men det är ju min bror.

Ååååå förlåt R att jag ej såg att det var du... Ja du du fyller ju snart år ......Inte många dagar kvar

Nä nu skall jag se om man inte skall hitta på nått denna gråa, tråkiga Söndag.....

Kommentarer
Postat av: Amrén

Haha, jag tycker att det va ganska kul att du inte såg att de va R :) Haha va jag skratta när jag fick SMS:et av dig :) Tokstolla!



Syns i morrn

2008-11-09 @ 15:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0