Guitarr Hero.....

Ja & vem vann detta gamet då ??? Ja vem tror Ni ?? Ja inte var det jag iallafall. Som om nån hade trott dé.... Nä tänkte väl...
Full konsentration...
Edwin
Bossen

Ja efter denna faighten så var det dax att klä om för hockey träning & idag gick träningen lysande. Edwin gjorde 3 mål & 3 assist ...... hääärligt...
Ja här är då en av mammorna som försöker att kvala sig in på "stjärnor på is" ... vi får se hur hon lyckas med detta....Jobba på M....

Medans Edwin satt & spelade idag tog jag & lekte en sväng med Ozzy å gissa om han var lycklig....å hans ögon bara lyste.......

Nä nu skall Edwin in i duschen & sedan i säng, förskola imorgon & jag till jobbet.....

Ha dé gött.....

Kommentarer
Postat av: Kia

Kul med lite snö. För min del räcker det så här. Tog min första spaktur i dag efter jobbet med hela hundligan + Loffe. Vi har ca 10 cm snö. Så nu är det härligt.

2008-11-17 @ 18:59:45
URL: http://www.kiasguidedog.se
Postat av: Malin B

Åh så snygg man kan va...nästa gång ska jag försöka klämma in mig i en sån där glitterdräkt man ska ha, tror mina flygskär kommer att funka bättre då... =0)



Kram Malin

2008-11-24 @ 13:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0