Äntligen Fredag igen.....

Ja en vecka går så otroligt fort, dagen började ganska bra. Lite lättare tryck på jobbet. Efter lunch hann jag inte jobba mer än till kl: 14.00, då ringde förskolan & meddelade att E hade skadat sig, en pinne i ögat, aj,aj,aj. Jag fick prata med E som grät & ville att mamma skulle komma. Så jag slutade 14.00 for & skulle hämta E, väl där fick jag även reda på att han hade ramlat ner för klätterställningen så ett mellanstort rött märke sitter fint vid tinningen på vänster sida. tur var det väl att det inte blev  värre. Han kunde ju ha brytit både armar & ben, vildbattingen. Väl hemma la vi oss på sängen & käkade glass & vilade en stund. Sedan ville E baka sockerkaka & det fick han göra, å god blev den & fin. ( men om Ni tittar väldigt noga Klicka på bilden, så ser Ni i bakrunden.......ja vad ser Ni ? Jo en ren...hihihi) Kvällen har löpt på lungt, grannen var inne en sväng så hennes yngste son O var här med mig en stund. E &  kompisen A har lekt hemma som dom medans jag tog en cykeltur med Ozzy, & idag gick det mycket bättre. ÅÅÅ nu en stor gääsp. Så nu är det nog dax att hänga tvätten & sedan hopp i säng...Ha  dé gött ......

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin blogg du har =) Ha en fin dag!

2008-08-23 @ 16:25:28
URL: http://bluemist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0