Celebert besök i Storuman......

Ja nu skall vi den 3/9-2008 få celebert beök här i Storuman. Självaste kungen kommer på besök , Kungen . En kul grej tycker jag. Jag tycker vi i Sverige har tur som har en drottning & en kung som verkar vara så jordnära .

Annars är det öken väder här just nu, regnet bara vräker ner & det är trist. Imorgon skall vi åka till Lycksele, min sambos son K flyttar dit & skall börja skolan. Så nu skall vi börja att kör ner lite möbler & grejer till hans lägenhet . Nä nu skall jag gå & natta min son E. Ha dé gött

Ozzy vaktar bollen

Kommentarer
Postat av: Yeah

Det regnar väl inte i öknen? ;-)

2008-08-15 @ 12:45:19
Postat av: Anonym

Det vet man aldrig

2008-08-16 @ 08:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0