En trist Lördag....

Ja idag är det Lördag, & en trist sådan regnet öser ner det har kommit 15 mm på en halvtimma så jag har för det mesta idag legat & slappat i sängen & kollat tv´n. Gubben har hjälpt till på fiskeodlingen & rensat fisk nästa hela dagen, E har varit hos sin kompis A som nu är hemma från Göteborg igen, & K har varit & spelat hockey.

Medans jag låg i sängen å slöade så kom det helt plötsligt fram 2 stycken otäcka varelser i vårat sovrum, ujujuj va rädd jag blev E som en farlig spidermen & A som en jätte farlig (ja jag vet faktiskt inte) men han hade horn i pannan . Snart är det åxo dax att summera sommaren då kommer jag att lägga in lite väl valda foton som har blivit tagna under denna tiden. Nu börjar klockan bli mat dax så jag skall nu börja med middagen, pannbiffar, sås & potatis. Ha  dé så gött.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0