Fisk luktar.....

Ja inte luktar det gött inte, vi var borta en sväng på fiskeodlingen & hälsade på gubben när dom "slaktade" fisk, ja ordet slakta fisk vet jag väl inte om det är så bra , jag skulle säga rensa fisk, då stog dom där ett gäng gubbar & rensade för hand (hua) här är då E & A på väg in i hallen där dom stog & rensade som jag sägergubben med ryggen vänd hitåt rensar för fullt, åååå vilken stank.....här står det 2 goa killar & håller andan framför fiskrenset. Vi går sedan ner till kassarna där all fisk finns A & E på bryggan ut till kassarna med fisk & i denna kassen hoppade det för fullt men det syns dåligt på bild. Ja detta var en tur till våran fiskeodling en rolig tur tror jag för pojkarna. Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0