Fortfarande Lördag

Ja det är fortfarande Lördag och idag har vi bara slappat, jag tog på förmiddagen & klippte min son han blev gör fin, han har  en lös tand som han hela tiden går & vickar på men den vill ej ramla ut.

Vi tog sedan en tur med bilen ner till stallet så Ozzy fick springa av sig, efter promenaden gick vi över & klappade hästarna , ujujuj va stora dom va & dom kände att jag var en aningens rädd jag är ingen häst diggare men tycker att dom är fina på avståndOzzy satt borta i bilen & jag hörde vad han skällde & levde om, han gillade inte att vi var där hos dom stora farliga djuren. Sedan när vi kom hem var det tid för middag & sedan en liten glass på det & nu blir det lite film och Lördagsmys. Ha dé gött på Er, vi höres

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej hej och tack så mycket!:) Jo hon är underbar! Det är fullt upp hela tiden nu men det är så roligt! :)

kram!

2008-08-02 @ 21:52:44
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0