Helgen är snart över....

Ja nu är det Söndag igen, & helgen gick så där fort som man bara inte vill att den skall göra. Fredagen började med att vi var & kollade på när dom försökte få upp M/S Thor Storuman från vattnet, hon kantrade när dom skulle lyfta upp henne för transport till Danmark men dom fick upp henne tillslut så nu ligger hon på torra land


Igår var vi iväg en stund & lekte med Chili & Tudor så Ozzy fick umgås lite med sina polare, tyvärr hade jag ej tillgång att ta kort, jag han ej med,  dom var ej stilla 1 minut. Men jag tog ett kort igen på en fin regnbåge vi såg där

E var ju som jag berättade sist iväg hos sin kompis L, & L har en liten söt kattunge som E tycker om ja men jag tycker inte det ser ut som om katten tycker lika mycket om E, hahaha, det kan visserligen vara lite svårt att hålla i en kattunge som ej vill..


Idag Söndag har det varit en heldel bus, & träning med Ozzy. Jag har hittat ett litet knep med min nyckelknipa som jag praktiserar & det funkar någorlunda . här är det bara bus som gäller, han vill att E skall slänga bollen.här har jag laggt honom plats & han låg kvar tills jag sa ifrån "kom". Lysande han lyssnar jodå han är allt jätte duktig när han vill. Men mycket bångstyrighet finns det allt i honom.

Gubben har nu åkt på jobbet så honom ser vi inte mera nu förren på fredag, jo så blir det nu med dom nya passen. Då jobbar han till halv 4 i natt,  kommer hem lägger sig i E´s rum så vi ej väcker honom på morgonen. Så åker han igen innan vi hinner hem från jobb & skola.

E har idag varit på hårdrock humör,  rena gitarr hjälten satt & diggade för fullt om och om igen till The Pudels i bilen & drog några solon ja vad månde det bliva av denne son...hm...Nä nu håller E & A på & spelar biljard & riva hela huset dom har skjutit bort en boll...under soffan....så till nästa gång. Ha dé....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0