Helgen går så fort.....

Ja så var det Måndag igen....PUH !! Om jag skall börja sammanfatta helgen så i Lördags var jag, min gubbes kusin T, hans dotter M & min gubbes & min son E på fiskeodlingen igen, M ville se hur det gick till vid "slakten" av fisken & ute vid fiskekassarna. Här tar dom en kasse & tömmer den för att sedan ta in och fixa till. Här har vi en kasse som det var mängder av fisk i & stora var dom efter en stund när barnen var nöjda åkte vi hem till oss så dom fick rasa av sig, det blev mycket bus & lek med Ozzy, barnen  trodde att dom lätt skulle ta bollen ifrån honom, men ack vad dom bedrog sig . Söndagen var en riktig slappar dag, våran son E åkte till en kompis L, & var där hela eftermiddagen, medans jag tog en cykeltur med Ozzy, tillslut gick  det som jag ville. Problemet med cykeltur & Ozzy är att han blir så exhalterad i början när vi åker ut , men sedan när vi är på väg hem igen går det klockrent, då är han jätte duktig. E kom hem vid 4-tiden då blv det varmkorv till middag sedan satte vi oss, grannens barn A & O och jag & E i sandlådan & gjorde ett sandslott  som tur var så fick jag även hjälp av O med gräsklippningen tur att jag har den lilla krabaten som granne.....

Så blev det Måndag, & äntligen kom dom tillbaka J , S & S som varit på semester tills nu. Jag fick även träffa den snyggaste av dom alla , DAKIRA med stort D, hon är så stilig och grann (men hon gillade ej min kamera idag )en riktig snygging. Nä nu är det dax för nattning, imorgon börjar sonen i Förskoleklass, ujujuj vad stor han börjar att bli. Så tills nästa gång ..... Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0