Hockey, Hockey, Hockey......

Ja ikväll har vi varit i ladan & kollat hockey. Det var Hockeyskolan som bjöd på match, mellan faddrarna (+ ett antal äldre män i sina bästa år) och ett av lagen. Och då blev det så att min gubbe blev spelandes mot sin son K.
Gubben min känner på isen.gubben vilandes & pratar med
våran gemensamma son E.
Min sgubbes son K susar förbi så han var svår att få på bild. Matchen sätter igång & gubben´s lag tar snabbt ledningen med 1-0, som blir både 2 & 3-0. Här sätter gubben fart upp mot mål men det blev inget resultat denna gång, en annan kille som alltid är med på Hockeyskolan är en för många hockey kunniga ett kännt namn K vad jag har förstått har han en gång i tiden varit en av våra stora namn inom hockeyn. Nä Ni, det var kallt i ladan så vi åkte hen efter 1 timme min son & jag, men han var lika glad för det Men gladas var min son nog för att C var där. Storasysters kompis, ujujuj. Ja det skall börjas i tid. Nä nu skall jag lägga mig i bingen & kolla dummburken. Natti, natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0