I Torsdags var det....

Ja i Torsdags var det en sorglig dag på jobbet , våran E gjorde sin sista dag för denna gång jag hoppas verkligen att hon snart är tillbaka igen, en go & glá tjej.  Alltid trevlig att ha med henne att göra.

I Fredags, (ja i går alltså, idag är det Lördag) efter jobbet så började vi med att slänga ut vårat badkar, ( häääärligt)  det skall in en duschkabin, men det finns väl inget värre än att rensa avloppet under badkaret, fy attans.....men nu är iallafall duschkabinen på plats så nu är det bara lite slangar som skall dit.

I dag Lördag så vaknade man runt 08.30 till ett jätte kallt och blåsigt väder, inte vad dom sa igår på rapport, nä då visade dom en stor sol och mellan 20-25 grader varmt i Västerbotten. Ja, ja man kan aldrig lita på någon (hehehe)

Jag har även köpt en liten rolig sak till Ozzy där han skall flytta runt en grej och hitta godis & den tycker han är skoj. Nu skall vi gå en ny kurs med Kia, (se länk nedan) den 14/9 & det skall bli gör sköj, hon är en kanon lärare.

Nä nu skall jag gå & koka gröt till mig & min son. Höres by.by

Kommentarer
Postat av: J och Dakira

Ja ohh saknar redan E!



Lill pluttan hon är i spökåldern nu och ser spöken överallt =)

Ja jag ville så gärna gå kursen med Kia men prick den helgen är det valpträff i Hjortkvarn så jag kan inte =( Det är skit när två jätte roliga saker ska hända samma datum...



Men det ska bli spännande att träffa alla Dakiras syskon iaf.



hade gott och vi hörs sen!

Kramen

2008-08-02 @ 15:30:56
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0