Igår Fredag resa till Lycksele.....

Ja jag slutade 12.00 igår från jobbet för vi skulle flytta ner K´s rejer till Lycksele. Men först vill jag bara säga att den underbara tjejen som håller i dom hunkurserna jag går,  Kia, som har Kia´s guidedogs har Ozzy som veckans hund på sin hemsida Kia .

Åter till resan till Lycksele väl framme så bar i upp och försökte ställa i ordning, far & son hade lite olika tycke & smak,  men det är en jätte fin lägenhet han har fått tag på, han kommer att få det bra där. En 1:a med kök & ett fint kök var det oxå . Och medans jag & min sambo försökte få lite ordning så gnabbades pöjkarna lite  syskon kärlek heter det säger dom. Vi tog oxå en sväng till Dollarstore men jag hittade ingenting jag ville ha så det blev lite smått & gott till K´s lägenhet.

Man ska ha husbil la la la la....ja det skulle jag vilja ha en gud så skönt & bara sätta sig i den fara iväg & stanna, äta, sova sedan vakna & åka vidare. Jag såg en igår .... håll i er... den kostar bar 1,1 mille. Om ja hadde pengar. Det är tur att man kan drömma....

Nä nu skall jag göra frukost & pula på. Ha dé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0