Jaha då var dé dax.....

Ja nu var det så dax att summera sommaren som gått, 2008. Semestern började efter midsommar med 3 häärligt blöta dagar, då menar jag ösregn. Vilket i & försig ej var fel eftersom jag då tog tag i att rensa garderober m.m sånt som man ej tar tag i annars. Veckan efteråt följdes av 2 st heldagar med hundkurs med Kia , härliga dagar hon är en fatastisk människa här är Kia i blå jacka. & här tar vi en rast i ösregnet & åskvädret som drog förbi oss under den andra dagen av kursen, den snygga killen i jackan heter Tudor & tjejen bredvid som äger Tudor heter A.  Vill bara säga till alla hundägare där ute att har ni tillfälle antingen Ni bor i Norr eller Söder att gå en kurs med Kia så gör det !!!..... Ni blir INTE missnöjda eller besvikna.

Nu vidare till fortsatta sommaren som i vädret har varit lite upp & ner. När solen väl visade sig blev det hett som bara den, det fanns inget mellanting. Antingen iskallt eller gör hett.en som tyckte om värmen är grann pöjken O, ja han är för härlig. Och 2 som utövat lite motion här på baksidan är E & hennes kompis C dom körde ett pass badminton  jag tror matchen slutade oavgjort. ..& här åker dom iväg på välförtjänt partaj

Mycket bad har det trots allt blivit för vår son E , själv badar jag endast om det finns saltvatten, i annatfall finns det dusch.

Ja det blev ett långt inlägg idag men så kan det bli ibland. Nu inför hösten så är det inlaggt i planeringen en ny kurs med Kia Lördagen den 2008-09-27 skall bli sköj, sen får vi väl se vad som händer mera. Vår son E börjar sin hockey i SIK & även gubben.

Nä nu skall jag ut & se vad vildbattingarna E & A håller på med, igår var det brottnings match

Ja just det gubben min skickade en gör fin bild från hans jobb i morse, från dagbrottet i gruvan

& med denna bilden avslutar jag för denna gång . Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0