Kallt,kallt,kallt

Ja det har varit kallt, imorse när vi cyklade till förskolan så var det 7 + grader, burrrr. Ja nu är det bara att invänta snöflingorna, som det känns i luften är dom ej långt borta.

Idag när jag var hemma på lunch, tog vi ett litet träningspass jag & Ozzy, kolla vad snygg han é han har blivit bra mycket bättre när det gäller både inkallning & gå fot. Så all träning ger resultat. Jätte kul, för ett tag så kändes det tungt & trögt.


Jo just det , jag & min sambos dotter E var ute & körde en sväng igår kväll, & se vad vi såg hahaha ja jag vet jag är tokig, en ren till. Vojne vojne

Nä nu är det dax att slänga in en tvätt i maskinen så vi får lite rena kläder. Ha d´gött !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0