Söndag kväll

Ja den avslutades med en tripp till min gubbes kusin T & hans familj, för min son ville dit & leka med M. Jag lämnade honom där, & 2 timmar senare så kom T, M & E hit då skulle dom ta båten ut & fiska här försöker T få ut båten som verkar ha fastnat i nått & min son står & kollar på, vill bara hoppa iM står oxå & trånar efter att få hoppa i båten & åka iväg, efter kraft tag av min gubbes son K tar dom sig ut på sjön.sedan är det bara att få fart på båten & iväg, vilket ser lite oroväckande ut här men skam den som ger sig& tillslut bär det av. Får bara hoppas nu att dom får lite fisk, nä nu skall jag gå ner till sjön & kolla om dom inte är på väg tillbaka, det var ett tag sedan dom åkte nu...... Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0