Söndag kväll....

Ja nu är det Söndag käll, E ligger i sängen, gubben är & tränar hockey på hockyskolan som SIK annordnar han är hjälptränare, så dom har ispass i kväll. Gubbens son K är också med på hockeyskolan. Jag glömde ju tidigare att nämna. Ozzy,  tyckte nog att vi var ganska dumma som plockade blåbär & lade i en hink, när man kan äta direkt från busken
m.m.m.m.m.m va gött . Ikväll känns det att nu ÄR hösten här 13,4 grader & det blåser svinkallt, har till & med startat kamin för jag fryser & vill inte vakna inatt å huttra, Nä nu hägrar kudden ha dé gött, tills nästa gång

Kommentarer
Postat av: Dakira

Oh jag tackar så mycket! Det är inte ofta jag fyller 6 månader så det gäller att passa på.. va spännande med en present, den kommer jag bergis att uppskatta=)



Puss å vov till Ozzy

/Dakira

2008-08-04 @ 12:05:50
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0