Tog cykeln till jobbet...

Ja vi har cyklat  nu i 2 dagar jag & E, det är skönt att få trampa lite när man är sittandes på en stol hela dagarna med telefonen i örat. Jag hade ju tänkt att lägga in några bilder oxå men datorn har fått ett spratt..säger att han inte hittar några ???? Ja iallafall så på hemvägen fick vi gladeligen cykla i regnet, ujujuj vad blöta vi blev, men men det gick bra. Väl hemma hade gubben middagen färdig....& efter middagen tog vi en match hockey spel,  jag & E, & vem vann ??? Jo rätt gissat inte var det jag inte, E vann med 10-8. Men men jag tar honom i en retur match nån annan dag. Sedan avslutades dagen innan nattning vi spelade fia med knuff & även detta vann han om än med lite fusk..... ahha skam den som ger sig, här har vi E i full färd på väg till förskolan mamma ligger tätt efter. & här kommer en liten bild på hockey matchen  Ja man skall aldrig ge upp heter det ju. Men nu måste jag gå & ta hand om tvätten. Ha dé

Kommentarer
Postat av: R

Har ju inte korat det vinnande bidraget än. ;)

2008-08-28 @ 14:52:13
URL: http://robinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0