Tuff dag....

Ja idag har det varit en tuff dag på jobbet. Jag tror inte telefonerna har varit tysta en sekund, det har ringt hela tiden. & så skall man hinna med allt runt om kring så idag har man känt sig som en kluven råtta (hur nu den känner sig....)

Men på eftermiddagen fick vi fiiint besök, Molly kom på besök, å sååå söt hon är & busig. Det är M `s söt valp kolla så fin hon är sitter fint gör hon oxådet var tur vi fick en paus med så här fint besök idag.

Efter jobber åkte jag & hämtade E på förskolan, där var det full fart på honom han hade ritat ett själv porträtt idag kanon fint & skriver sitt namn gör han oxå. Sedan bar det iväg hem laga middag  gubben ej hemma idag var & jobbade för kompisen M i skoter affären, skruvningar kan jag tro, middagen blev pyttipanna, ägg & rödbetorgott, gottigottgott. När sedan middagen var bortstökad så satte jag om 5 stycken gröna växter, dom fick större krukor & ny jord, så nu hoppas jag dom är tacksamma & växer så det knakar. Nä nu skall jag gå & lägga mig bredvid E & kolla på Asterix. Ha dé gött...

Kommentarer
Postat av: Jenny å Dakira

Dakira ville bara tacka för presenten och att vi hoppas på fint väder i helgen =) Ska försöka ta massor med bilder på alla hundar vi kommer att träffa =)



Kram banan!

2008-08-29 @ 15:15:42
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/
Postat av: Madde

Meen vad klok och lydig lilla Molly ser ut där då. :)

2008-08-31 @ 13:22:17
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0