Jaha så var det....

Jenny´s tur att ligga nerbäddad i feber & snora.  Så nu är det dystert på jobbet utan denna kvittriga tjej.....

Å kallt é dé, hela dagen har det varit runt -20 grader. Det var medningen att Edwin skulle börja skidkul idag men det gick inte, det är för kallt.

Träning har det varit varje kväll med Ozzy 1 ½ timma ungefär, å det ger resultat. Men aj aj vad han får ont i sina tassar när det är så här kallt.... Smörjde in honom igår med kådsalva får se om det hjälper.
På denna vägen går vi varje kväll. Jag & Ozzy...
Åååå vad kul, mycké snö....
Kan det gömma sig nått här kanske ???
Ja ja matte !! Nu sitter jag fiiint....
Grannen´s fina julträd
Min nya fina tomte som säger, ho ho ho Merry Christmas när man passerar...
& en ny fin dörr prydnad....

Annars har jag inte tagit fram så mycket tomtar ännu innomhus, men det kommer jag har en hel del som min mor köpt till mig. I kväll blir det en slappar kväll, gubben skall med TEAB (där han hjälper svärfar emellanåt )& äta julbord.

Just nu sitter gubben & Edwin & spelar King Kong på tv spel.
Ser Ni likheten från djurlivet...... Dom ser ut som 2 ugglor....hehe


Nä nu får det räcka för idag....

Ha dé gött....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0