Ingen fara....

Pratade med tandläkaren idag & röntgen bilderna såg helt okey ut så dé är ingen fara.

Idag låg Edwin  & sov när jag kom till skolan för att hämta honom , nej nej nej tänkte jag nu har han fått feber & é sjuk. Men väl hemma tog vi tempen, ingen feber, å va bra, för på Lördag fyller ju Edwin 6 år så då skall vi åka till Lycksele, kolla på nån present, kolla på när storebror spelar match , ha en skön dag bara. Storasyster E skall vara hemma & passa Ozzy.

Å äntligen är det Fredag imorgon, stackars mig jag har haft Fredag hela dagen i dag, ååå fy vad öken det kändes när jag insåg att, jodu det är bara Torsdag.....PUH !!

Nä nu skall jag , ja vad skall jag göra, nä ingenting bara sätta mig i soffan å må gött...

Så tills nästa gång

Ha dé...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0