En härlig Lördag...

Ja vi fick sova till 09.00 i dag, å dé va helt underbart. E vaknade visserligen vid 06.00 & började tjattra om O´boy, men jag vände mig bara om & somnade igen så han blev tyst å somnade han mé, helt otroligt. Vid 09.00 vaknade vi alltså så jag klev upp & ut med Ozzy, som även han var trött idag.... Sedan gick jag in startade frukost ägg & gröt medans detta blev klart tog jag mig en dusch, så man vaknade ordentligt. Vid 10- tiden ringde M & ville prata med E & dom bestämde att M skulle vara här idag så hon kom hit vid 11-tiden ungefär. Gubben for ner & kollade när K spelade match fick just nu ett sms där det stog att K ´s lag leder med 5-1, häärligt.

Tog en sväng förbi Ica & handlade tvärt  & där sprang jag på kollegan J som kom halv luffsandes in i affären, tog ett snabb tjatter med henne en sväng....

Jag, E & M for på bahuset idag där dom fick rasa av sig i 2 timmar där var även E´s kompis L så det var kul.
Snurra runt, runt....En  vilostund i den varma bassängen

Efter 2 timmar åkte vi hem, M följde med oss så nu sitter dom & spelar tv spel nått med hajar som man skall jaga , jaja dom skrattar då så roligt verkar det vara. Själv skall jag börja med middagen nu. Fiskbullar & potatismos  mmmmm gött, får passa på att ha detta när gubben ej är hemma, för då går det inte med denna rätt.

Sedan ikväll blir det att poppa popcorn, ta fram guleböjar (hihi) & dricka dricka. K följer ju med gubben hem ikväll efter matchen (behöver tvätta)..

Nä nu skall jag börja laga middag, det kurrar i magen så till nästa gång.

Ha dé gött...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0