Uppmaning...

Jo jag fick en uppmaning av min storebros son igår , Robin  heter han , & tyckte att jag skulle skriva lite mera om mig själv, dah !!! Men vad...


Jag är hit flyttad från bästkusten, bor här sedan 8 ½ år sedan.  Trivs kanonbra men jag saknar mina barn hemma i Uddevalla. Jo jag skrev mina barn för mina syskon barn är som mina egna, jag älskar dom över allt på jorden & jag saknar dom varje dag så in i h-vete. Det finns inte en dag som dom inte figurerar i mina tankar.

Jag har ju även min underbara, far kvar i Uddevalla som jag även saknar . Han ringer jag 2 gånger i veckan för att få höra pappas röst & då känns allt tryggt & skönt. Min älskade underbara far.

3 bröder har jag & givetvis saknar jag även dom & har lite sporadisk sms kontakt med, nu senast skickade jag ett sms till yngste storebror T (han håller på Brynäs)  Heja Brynäs.... Men han kontrade aldrig..förstår inte..hehe

Annars så jobbar jag mest hela dagarna,  sedan när jag kommer mig hem så är det jobb med våran hund Ozzy... Han kräver en heldel hjärngympa & roliga övningar ....Det går framåt .  Men det är tufft.

Sedan är det mycket hockey i våran familj min sambo´s son  K går hockey gymnasium i Lycksele & min son går Björnligan här i Storuman & gubben spelar i A-laget i SIK.

Sälv håller jag på Färjestad  så det är lite fajt även hemma vid tv´n emellanåt. Gubben = MoDo så ujuj säger jag bara .

Nä nu har jag inte mer att tillägga & klockan börjar närma sig 13.00 & lunchen är slut.

Ha dé gött....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0