Ja då vann han igen....

Vem ??? Jo!!! GUBBEN  min , vann skotertävlingen idag, han körde Långlopp - Vilhelmina å kom 1:a.....Härligt gubben  !!
 Dé börjar bli några fin fina priser nu...

Jag & Edwin var hemma idag, å mycket beroende på det kalla vädret det har hållt sig runt -19 grader hela dagen så jag tyckte dé var för kallt för att åka med. Vi åkte till badhuset istället..

 Titt ut här é jag...

Kolla på mig !!!
Åååå lååånga simmtag...
Äntligen kom kompisen Linus.....
I den varma bassängen...
Linus klar för ett svanhopp....
Edwin´s tur....
Själv satt jag & tog en iskall cola å tjötade med Linus mamma.

Jag fick även ett sms utav min ena broder idag, ett jätte fint kort på våran far...en sånn snygging, klart att man é stolt över att vara hans dotter.....

Jo just dé , du Mike vi har oxå fått snö här, hehe...
 Å under denna snön någonstans finns en bil.....
Å mera snö kommer dé. Tydligen skall det vräka ner i massor under morgondagen ...Puh dé räcker nu tycker jag....

Nä nu skall dé bli en sväng i soffan med lite gotti gott gott & gubben.......

Ha dé gött ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0