39 graders feber.....

Ja idag fick jag åka & hämta hem Edwin från skolan kl. 10, dom ringde & sa att han har ont i huvudet å mår illa. Så jag åkte dit sedan hem & lämnade över han till pappa, tog tempen som visade 39 grader....

När jag sedan kom hem efter jobbet så låg han fortfarande kvar på soffan, han hade sovit ett tag så nu såg han lite piggare ut. Han blir ju hemma imorgon med pappa så han får vila ordentligt. Han skall nog åka med pappa & storebror till Lycksele på Lördag, mamma får va hemma ...skall jobba...

Annars har det varit som vanligt på jobbet idag, känns som miljoner samtal med en massa folk som vill allt möjligt, som tur är så är dom flesta väldigt trevliga. ja just dé jag har ju ännu inte fått några förslag på vad det kan vara för vitt på höger sida på bilden.......

Jag var ute på internet & kollade lite bilder från gubbens skotertävling i Lördags i Burkarcupen, å jag hittade en blid till som jag tyckte var gör bra
wroom, wroom, wrooooom här går det undan ..........

Nä nu tror jag Edwin börjar piggna till för nu leker han för fullt med Ozzy, ja jag kan ju säga så här att hade jag haft 39 graders feber så hade jag legat som en urvriden disktrasa.....

Nä nu får dé va bra för ikväll...så  just dé vill Ni se en bra film klicka här



Ha dé gött....

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Jag tror jag dör. Jag är fruktansvärt åkrädd men inte ens jag blir ju rädd när jag se på videon :)Men det var säker skitkul:)



2009-01-23 @ 22:07:14
Postat av: J

Ja det var då jag som skrev förre inlägge :)

2009-01-23 @ 22:07:59
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0