Åååå en sånn Gubbe jag har !!!!!

Ja Ni en sånn gubbe jag har !!!  I Lördags var han iväg till Lycksele & körde skotertävling i Burkarcupen  

å dé gick som en dans (tyvärr var jag ej där själv, var hemma & jobbade) Men jag fick uppdatering under dagen av min goda vän Stina .

 Ja här kommer han i rasande fart på väg mot en klar vinst..Alltid vinst i sikte....

Han var stolt som bara den när han kom hem å med all rätt, han är kanon duktig.. Å hem kom han med detta fin fina pris
 Kolla bara ...

Men vad har annars hänt, jo julsakerna har gått & laggt sig igen, för att vila tills nästa jul  natti, natti små tomtar & troll, vi ses nästa jul..


Två andra killar som har vait duktiga i helgen är Edwin & Ozzy som har varit med mamma/matte på jobbet både Lördag & Söndag. Ozzy tyckte väl inte det var så kul, men han hittade iallafall nått kul där, han kom gåendes med min vän Jenny´s
tjocksockar i munnen & tyckte dom luktade & smakade mumma.....

När vi väl slutade för dagen åkte vi hem, plockade fram chips, dipp & dricka som jag & Edwin satt å mös med i soffan. Ozzy la sig å vilade på golvet

Å sååå skönt att vara hemma igen, hemma bäst...


Nä nu hägrar duschen, skall kolla lite på tv först....men...

Ha dé gött .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0