Ännu en dag....

Med ett inslag av lite smått & gott. Idag har dé varit samma ös på jobbet, så jag lovar dé blir inte mycket telefon prat hemma ....

Jag måste få visa en sak. Alla som känner mig vet ju att jag inte är mycket för tatueringar, men nu har jag sett en som jag tycker är kanon fin, jag är fortfarande sån att jag inte skulle kunna tänka mig att ha en själv, men ändå (man skall aldrig säga aldrig)  Här kommer den...
Det är gubben´s storasyster Kerstin som har denna tatuering. Å jag tycker faktiskt att den blev kanon fin....

Jag satt & googlade ikväll & snubblade över en film om Uddevallabron , det är ju tack vara den som jag sitter här i Storuman nu. Gubben min jobbade där & jag, jag jobbade en period som motståndare för att bron skulle byggas överhuvudtaget, hm hur går detta ihop... Ja Ni ser ju man skall aldrig säga aldrig . Ja den filmen jag sprang på visar ju att det finns några tokar kvar i Uddevalla kolla detta


Nä nu skall jag gå ut med Ozzy en sväng & sedan hoppa i bingen , slappa & kolla på House

Ha dé gött....

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ja visst blev den fin! Den ser bättre ut i verkligheten, det blänker ju lite om kortet. Nu när den har läkt har den blivit klarare i färgerna och är kanonfin(tycker jag¨). =))

2009-01-27 @ 21:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0