Ännu stoltare....

Blev jag idag, när jag kom hem från jobbet & tog ut min fyrfotade vän Ozzy jag lät han gå lös, det jag inte först såg var att dom två små pudlarna lite längre bort åxå gick ut å va lösa även dem. Men icke Ozzy stack dit närå han stannade hos matte han. Sedan kom även närmaste grannhunden ut, den han brukar sätta av till utan bekymmer, men inte ens  till honom stack han...Härligt.. att  vårat jobb, mitt & Ozzy´s  tycks ge resultat....

Annars har det varit en typisk Måndag, mycket på telefon & en del avtal in.

Edwin var som en död fisk imorse när jag skulle väcka honom ujujuj va trött han var. Han har även upptäckt att i mammas nya mobil finns dé ett bilspel, så den lånar han titt som tätt. Så oftast är jag utan ström. Såg även at han upptäckt kameran å såhär fint kort fick han till....I går var det som alltid på Söndagarna hockeyträning & dé var gör mycket barn..skitkul hoppas dé fortsätter så..ja dom är duktiga dom små liven.

Jag tog ett kort en dag, från  fönstret & när jag laddade in det i datorn såg jag något på kortet som jag ej vet vad dé kan vara, är dé nån annan  som kan veta ? jag tog som Ni ser på himmlen, men vad är dé på höger sida ???

Nä nu skall jag se till att göra lite nytta åxå

Ha dé gött.....
Allt I Hemmet

Kommentarer
Postat av: Kia

Va kul att det funkar bra. Hoppas vi ses snart.

2009-01-13 @ 21:55:38
URL: http://www.kiasguidedog.se
Postat av: Kia

Va kul att det går bra för er. Hoppas vi ses snart.

Kram

2009-01-13 @ 21:58:13
URL: http://www.kiasguidedog.se
Postat av: robin

Sluta gnäll över kylan nu! ;)

2009-01-18 @ 14:46:43
URL: http://robinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0