Idag blir dé lite av allt....

Ja veckan har ju som saggt varit jobbig, gör tufft på telefon & mycket annat som skall skötas om. I veckan har vi trots allt hunnit med lite Ozzy träning, å dé har gått jättebra.
Snöade gjorde  dé en av kvällarna vi var ute, jag & Ozzy
Han é så duktig nu på inkallning...
Monster Ozzy, kolla in ögonen......
Men matte...jag vill ju inte va mé på bild...

Hockey har dé också varit . I Fredags spelade SIK & dom hade lånat in storebror Kim från Lycksele.
Matchen i full gång....

Gubben hjälper målis att hålla bort motståndarna.....
Utvisningsbåset, ja där sitter pappa Mikael & sonen Kim båda två utvisade. Ja jag vet inte vad man skall kommentera detta mé....

Sen måste  jag bara säga att visst é jag stolt att komma från Uddevalla !!! Härligt att Team Uddevalla nu är i final i körslaget. ujujuj dé blir en kamp...Jag håller alla mina tummar för att dé skall gå vägen....Håller på Er !!!!




Ha dé gött....

Kommentarer
Postat av: J

ja, tom jag hejjar på Team Uddevalla!!!! Go Erik! :)

2009-01-26 @ 12:58:53
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0