Ja nu har man ...

Jobbat i 2 dagar, å dé känns väl så där. I Tisdags så var det väldans svårt att få i säng lille Edwin han har ju fått lite fula vanor  nu när vi har varit lediga. Sent i säng, sen så har vi sovit till 11 tiden ungefär varje dag...

Jag smög på honom en kväll när han spelade Guitarr Hero, wow vad han rockade , kolla på detta....






Ja vad månne dé bli av denna lilla kille, hockeyproffs eller Guitarr Hero ja tiden får utvisa detta.....

Jag har ju fått en ny mobil, en Sony Ericsson 8.1 megapixel å vem var sugen att låna denna när jag kom på jobbet.. Jo Jenny  å bilder knäppte hon den tokan
Julgranskulan som Jenny har över sitt skrivbord på jobbet
En underbart fin bild på Dakira som valp. Ritad av våran kollega
Erika

Ja idag har det snöat hela dagen, så det var bara att ta tag i snöskottningen när man kom hem. Ozzy var med ute & han skötte sig galant. 2 hundar kom & gick förbi & dessa hundar brukar han springa direkt till men inte idag. Nej då han gjorde som matte sa, han stannade hos mig.  Han visste att i mattes ficka finns det korv......mumma....

Edwin älskar att bli fotad & helst när han spexar här gör han sig "fin"



Inga komentarer...

Nä nu skall jag gå in & starta en maskin med tvätt & sätta mig i soffan en stund....

Ha dé gött


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha oja, vilken rockstjärna du har i familjen!//Linn

2009-01-09 @ 17:23:42
URL: http://finnenbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0