Lite smått & gott....

Ja vi har ju som Ni vet ledigt nu, jag & Edwin så det har blivit mycket hockeyladan & slappa. Med tv´spel & kompis besök..



Natten till Nyårsafton var det full storm här. Vaknade vid 02.00 då lät det som hela taket skulle lyfta. Men under dagen lungnade det ner sig som tur var...
Endel träd blåste sönder längst våran gata...

Annars var allt bara bra på Nyårsafton, vi var ner & åt middag hos farmor & farfar. Faster Monika med familj var där oxå, ny hemkommna från Japan. Å gissa vilka fina kort vi fick se.....Å vad kul att dom är hemma igen...
Härliga bilder på himmlen från baksidan vårat hus, se färgerna....



Efter vi varit & fått i oss mycket god mat, for vi hem, kollade på hockey & inväntade 12-slaget

En som kämpade mot John Blund med att spexa hela kvällen. Men halv 1 gav han upp då slocknade han.....Efter att fått se en massa raketer....

Idag åkte storebror hem till Lycksele igen & Ozzy tittar långt efter bilen......

Ozzy tyckte inte om när dom sköt raketer & smällare, han blev väldigt orolig, inte rädd men ...Han har oxå fått något konstigt, vet inte riktigt va dé kan vara, det låter som han är tät i näsan, & han snarkar när han sover. Å ibland låter det som han inte får luft, ja ja det är svårt att beskriva men...Håller det i sig får jag ringa en veterinär, så får dom kolla.

Nä nu skall jag vattna mina blommor.

Ha dé gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0