Stor sorg i mitt hjärta...

Fick igår den tråkiga vetskapen att min bästa vän Marie har mist sin underbara make Leif.

Leif var en underbar person som man inte kunde annat än att tycka om. Han var glad, snäll, lugn , ja Ni, en helt underbar person.

Så just nu går mina tankar mest hela dagarna till min vän Marie & jag vill bara säga att. Marie du vet vart jag finns om än väldigt långt borta så finns jag här om du behöver mig..

Å till deras barn Mattias, Jessica & Jonas.

Tre underbara barn som jag sett växa upp & som jag tycker fruktansvärt mycket om.  Jag finns här även för Er om Ni vill..

Ta väl hand om Er nu allihopa. Jag saknar Er & skulle vilja vara hos Er. Men som saggt Ni finns alla i mina tankar...Kram på Er...Å Kram på Er alla andra som finns runt denna underbara familj...


Ha dé gött






Största Pokerbonusen någonsin - Klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0