Sköna Lördag....

Ja idag har varit en skön Lördag. Började med att vi vaknade 09.30 herre jissses så gött. Sovmorgon inte vanligt.

Slappade till 13.00 när vi sedan åkte till badhuset då Edwin träffade 2 av sina kompisar. For sedan hem, gubben lagade middag. Älgskav å pressad potatis. Guuud sååå gööööttt.... Fin främmat hade vi åxå storasyster Elin var på besök. Underbart...

På kvällen åkte Edwin sedan till sin kompis Maja å lekte en stund, å nu är det fotboll för hela slanten. Sverige-Danmark å ujujuj vad spännande det är. Var tvungen att sätta mig här en stund, blir så nervös, sparkar, skriker å hoppar.....

 Ja dessa blommor är ett minne blott, ute ligger ett vitt snötäcke å dé är minus grader. Så nu är det kört. Vintern är här. Aningens tidigt anser jag ju men men, bara att gilla läget....

Nä nu måste jag nog gå å sätta mig hos gubben i soffan å kolla på fotbollen....

Så Ni får

Ha dé gött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0