Försäljnings tagen....

Ja just nu é dé försäljning som gäller för Edwin. Han säljer julgrejer för Världsnatur fonden. Så idag styrde vi näsan mot Barsele, där vi först droppade in hos Cicci, Micke & Stefan. Så medans Cicci kollade i katalogen fick jag äran att mata Stefan...Å en sånn unge så go å glad...

Sedan styrde vi näsan ett par hus bort å hamnade hos Erika med familj...Å Edwin tycker dé åe så kul där . Dels för deras katter men sedan finns dé ju en massa tv spel han får låna å idag blev e ett spel som var kanon kul, enligt Edwin

Vi gosade även med dessa godingar...


 åååååååå




 Så gosigt, denna underbara kattmamma har alltid varit min favorit , enda sedan jag såg henne första gången, hade jag kunnat så vore hon min för jag ser nått jätte speciellt i henne.

Dom som känner mig vet att jag i 15 år hade den underbaraste katt man kan ha, Tussie henne kände jag precis det samma för,  det där extra......Hon var åååå helt underbar....

Nä nu ska vi sussa...

Natti natt

Ha dé gött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0