Böcker skall blänka som solar.....

Ja så hette den musikal som Edwins skola bjöd oss på idag. Uppvisningen var i Filadelfiakyrkan & det var en hyllning till Astrid Lindgren

Så nu kommer ett gäng filmer å inte så mycket text...




Dom var jätte duktiga alla barnen. Edwin står längst upp till höger i gul T-shirt...(med massa myror i kroppen)



Här i tredje filmen kommer Edwin som lillebror i Karlsson på taket







Va bra dom är, jag frågade Edwin efteråt varför han hade så svårt att va still...Han svarade bara kort, -dé va läskigt....



Ja men trots alla myror i brallan så gjorde dom dé kanonbra alla barnen.....

Så avslutade dom med samma sång som dom började mé.......



Nä nu hägrar bingen...såååå

Ha dé gött

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Hej Marita ! Undrar om jag får "Låna" den här filmsnutten m Alma i av dig ?

2010-06-09 @ 09:00:40
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Marita

Klart du får det. Jag har den ju på min mobil så har du vägarna förbi mitt jobb kan jag köra över den på din mobil om du vill....

2010-06-09 @ 15:40:04
URL: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0