En regnig dag....

Ja regnet har öst ner hela dagen så det haar varit till å suttit inne å bara slappat. Men det har varit skönt dé mé...

Öppnade inte mina ögon förren 09.20 så jag fick verkligen sova ut åxå....

 Robin & Michaela sparkar bandyboll, första dagen i Norrland....

 Michaela försöker att få Ozzy med på bild

 Nåååå lilla bebben gosar...

 Sååå söt man kan va ....

Ja det har ju bara varit en slappar dag idag så imorgon hoppas vi på bättre väder så vi kan åka iväg nånstans. Robin & Michaela åkte just iväg på fest med Elin, så vi får hoppas att dom får en kul kväll...Själv é jag "barnvakt" åt Valle....

Lite lek vovvarna emellan har det varit å endel som mest sovit framför tv`n



Ja nä nu skall jag se om jag får mé mig Valle ut, för imorse när vi skulle ut fick jag bära han, för regnet han gillar inte regnet.....hehehehe

Ha dé nu så gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0