Känns lite ledsamt nu....

Jo det gör det. För om några timmar åker dom hem igen. Michaela, Robin & Valle...Men jag har fått rå om dom i några dagar iallafall. Å hoppas att dom har trivts trots det urkassa vädret. Som idag ,burrr. Känslan att snön va nära infann sig idag....

Här kommer lite mera bilder....

 Denna fina bil kom dom susandes i. Lånat av mormor & morfar. 2 underbara människor...Hej på Er om Ni läser detta...

 Valle passar på att sola i den lilla sol som tittade fram innan åskvädret drog in i Lördags..

 Efter en långpromenad är det skönt att vila...

 Jätte bra kompisar blev dom. Valle & Ozzy..Tror Ozzy kommer att tycka att det blir lite tomt nu när Valle åker hem...

 Robins favorit sysla...Fotboll på tv....

 Michaela kollar allt hon mé....

 Matte hjäääälp....Ozzy jagar mig.....

 Ozzy vill åxå va mé å pussas....

Vi tog en sista långpromenad för denna gången. Å hoppas att dom snart är här igen....Mina godingar....



Nä nu skall jag ta hand om dom , innan dom åker hemåt Uddevalla igen ....

Så Ni får

Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0