Norrskensmusikalen

Ja där var vi ikväll å kollade på Edwin & hans skolkompisar när dom sjöng för full hals. Tillsammans med alla andra skolbarn runt om kring här i byn m.fl....

Det var jätte svårt att filma för jag fick en sån otroligt dålig plats, stället var ju full knökat med folk...Å det var kanon kul



Ja det är isånna här tillfällen som man hade önskat sig en mega kamera som filmar helt klockrent å snyggt, men nu har man inte dé, så man får vara nöjd med det man har....

JAG VILL ÅXÅ SÄGA JÄTTE GRATTIS TILL MIN BROR SON ANDREAS SOM IDAG BLIR 24 ÅR !!!!! MÅNGA GRATTIS KRAMAR FRÅN OSS.......




Edwin é killen med en svart/gul mössa å skoter glasögon på sig.....Om Ni ser någon sådan..Å på första filmen om man nu ser nått, så är Edwin längst bort till vänster bakom alla men ibland kan man se några fingrar sticka upp- Å dé é han..... Å sången dom sjunger, ja inte kan Ni väl gissa vad den handlar om.... Jo just dé ja...den heter Skoterlåten.....

Nä nu skall jag smo.....


Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0