Vaknade idag kollade...

Ut & ser då att det är kanon väder. Å slängde ett öga på tempmätaren å den visade då...

Goda 27,6 grader..mumma Så vi fxade lunch till Elin & Kim, det blev pannkakor. Sedan gav vi oss iväg för att bada, ja eller Edwin skulle bada inte jag..Vi åkte först till Boxan





Men där var dé ingé bra tyckte Edwin, alldeles för kallt, så efter en stund så åkte vi till Badsjön. Men hör Ni dom underbara fiskmåsarna i bakrunden, med deras underbara skri känner jag mig som hemma igen...

Men som saggt vi åkte till badsjön

Nja även här var han lite tveksam om han skulle bada. Men men tillslut så doppade han sig

 å fort upp igen, sedan i å tar sig en simtur.....

 Ozzy tar sig en simtur...



 2 blötdjur...


Vid middagen så slog vädret om & regnet öste ner



Sen vill jag avsluta med en bild på en kille jag saknar....Blöt puss på dig....

  ♥


Ha dé gött

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ha ha! Valle har krossat många damers hjärtan vill jag lova.. ;)

2010-06-29 @ 21:15:18
URL: http://yuccapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0