Grattis Emma 97 År !!!

Ja idag firade vi denna underbara person,  gubben´s mormor Emma som fyller 97 år. !!!

Vi var där hela dagen, å inte fick vi någon ryssvärme här inte som vart utlovad, utan det var ömsom åska, regn å dimma. Men vi hade jätte trevlig ändå...

Med var åxå min favorit vovve  här sitter gubben med godingen,  å så fin hon é... Charmade alla gjorde hon å till sist fick hon sig lite gotta åxå  mmmm va gött, mera...!!
....hm hm hm hallå !!! Jag väntar !!!!....

Lite videos från idag kommer här åxå......



Ja det har varit en helt underbar dag idag, lugnt å skönt å trevligt umgänge...

 Ja trots dunder å brak så har dagen varit lysande, jo just dé en sak till. Att jag aldrig lär mig...

Eftersom väderleksrapportörerna på tv hade lovat kanon väder med ryssvärme, passade jag på att tvätta täcken m.m idag som jag hängde ut för torkning.... Så Ni kan ju tänka Er vilka blöta drömmar jag kommer att ha inatt....

Ja ja jag skall sluta lyssna på väder gubbarna....

Nä nu skall jag bara slappa innan jag skall hämta Edwin som är hos kompisen Maja....

PS !! Jag fick årets första myggbett idag mé....

Ha dé gött.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0