Krattning, rensning å fiske.....

Ja så har helgen sett ut för oss. Men nu har vi fått till det ganska fint i våran trädgård. Idag tog vi en paus för att gratta Jonas som fyller 18 år....Stort GRATTIS igen....Fick oss lite go tårta å bakelser....


I förmiddags gick vi iväg jag å Edwin för han ville fiska



Å som säkert vissa kommer ihåg hade vi ingen större tur i vintras när vi satt på sjön å metade, men idag så... Då drog Edwin upp en stor en

  Åååå vad han är stolt över denna fisk....

Nä nu håller jag på med middagen. Kycklingklubbor, ris å currysås....mummmmmma...

 Ahhh snön borta, mysko ljus på bilden...hmhm

 hmhm Ozzy vart åxå blå måste kolla inställningarna...



 Ja om man ser till att ha rätt inställning i telefon så blir korten bra.....


Jag måste bara visa Er alla, en sån fin kille....Å gissa vem detta är ???!!!

 Å en sån söting....Ett kanon kort....

Nä nu skall jag fortsätta med middagen....

Ha dé gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0