Å så underbart....

Dagen började med att vi steg upp först 09.30 gud så skönt...Sedan gick jag ner å började med maten till rådjuren..Handling m.m  stog sedan på listan.  Kom sedan hem å ser då rådjurs bocken så å äta








Blev  lite elak på han eftersom han puttade bort sin bebbe,  å mamman till bebben så dom ej fick någon mat...

Jag gjorde då i ordning ny mat som jag sedan gick ut med. Och under tiden jag hällde upp maten så kom dom springandes emot mig, bom,bom,bom sa dé i marken 3 st var dom å dom stannade alldeles framför mig, en stund stog dom där alldeles stilla.. Sedan for dom bortöver


Å en stund senare kom mor å bebbe å käkade





Jag smög ut för att kolla in dom lite närmare men då for dom iväg....




Nä nu é dé hockey....

Ha dé gött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0