Fick en underbar...

Födelsedag igår, dagen började med att jag vaknade vid 7 på morgonen. Gick en sväng med Ozzy, sedan väckte jag Edwin & körde han till skolan. För att sedan komma hem igen & fick då fint besök...


 Ett litet rådjurs kid som var å käkade...





 Å nu va han mätt....


Pippi bebben verkar må prima, han skriker för fullt, han är 1 vecka gammal nu ( eller hon ) så jag hoppas allt går bra om 2 veckor skall han ta sig ut ur boet själv. Jag trodde ju först att dom var flera men det verkar bara vara en. Men huvudsaken är att allt går bra...

 Här har jag försökt att ta en bild på mamma å barn, man ser en liten filur med stängda ögon snett nedanför mammans näbb....O.b.s jag har kollat ordentligt nu å dé é 1 st bebbe å han verkar jätte speciell. Kommer att bli väldans bortklemad....hahahhahahahahha


Idag är dé kallt, just nu - 21 grader så natten blir nog iskall, så utfodringen av rådjuren är gjord å idag fick dom lite extra mat...

När jag kom hem efter jobbet hade gubben min smyckat huset med ljusslingor...Kortet blev väl så där men det vart snyggt...



Nä nu skall jag stoppa Edwin i säng... Så Ni får ...

Ha dé gött

Kommentarer
Postat av: Inger & Rossi

Attans "gremeljär" var det igår du fyllde år? Var inställd på att det skulle vara på fredag, av nån anledning :C Jaha då får jag ställa in mig på tårta nästa år ;D Kram på dig, Rossi sänder dig många blöta pussar

2010-11-24 @ 22:09:46
Postat av: Marita

Hahaha ingen fara...Ge Rossi många blöta pussar från mig.....

2010-11-25 @ 07:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0