Ja nu har det ...

Gått en vecka sedan sist. Kim kom hem en dag med en fångst  attans en sånn kille....






Mycket mat blev det å såååå gött... Sedan kom helgen som var tung känslomässigt. Jag saknar min far så otroligt mycket. Det var den viktigaste personen i mitt liv å nu finns han inte mer.... Pappa jag älskar dig sååå myckedt å glömmer dig aldrig....



I Lördags var det match igen, Alaget spelade mot Medle. Jag & Edwin jobbade i kiosken ...



Ja ja jobbade gjorde han väl inte så mycket han höll koll på att storebror Kim skötte sig bra i matchen å dom vann matchen med 3-0... Härligt




Nä nu efter har gjort en stek till min sambo som lunchmat imorgon säger jag natti natti

Kram på Er...

Å gud vad jag saknar dig pappa !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0