In i vardagslunken.....

Ja nu har man jobbat ett antal veckor efter semestern, sommaren har lyst med sin frånvaro. Men ledig har man ju varit.
 
Edwin har börjat 4:an & allt verkar gå ganska bra, hockeyträningen har åxå startat till en början nu har dom barmarksträning. Iväntan på att isen skall läggas...
 
Nu kommer lite bilder att titta på .....
 
 
Edwin i baknings tagen ...
Sockerkakor blev det åxå som vart kanon goa !!!!
 
Å många goa bullar........
 
Å vi har tur som inte behöver gå så väldans långt för att hitta blåbär, vi har dom i slänten utanför huset å många är dom
 
Å jätte goa...
 
 
Men så många utomhus bad har det inte blivit iår , som jag tidigare skrev så har sommaren inte anlänt ännu, men några dopp blev det..För Edwin alltså...
 
 
 Edwin ser ut att tycka att det är kallt...
 
 
Senare det kvällen blev det riktigt mys med cola & skålar med goa härliga räkor
 
Mmmmmmm så gött.......
 
Storfrämmande har vi ju åxå haft , underbara Sally har ju sovit över här å förgyllt Edwins tillvaro
 
Dom är ju bara för söta. ( När dom sover ) hahahahaha......
 
Gubben har börjat renovera hallen så nu är det målning för fullt för att sedan lägga nytt golv.....
 
 
 
 
 
 
 
Edwin har börjat vilja ha smothie (vet ej om det stavas så ) men men gött är det. Han blandar i glass, blåbär, banan, kiwi....Å gör det själv. Börjar bli riktigt stor nu
 
 
 
 
Nä nu måste jag ut å få lite frisk luft å sånn här utsikt har jag när jag hänger min tvätt på baksidan , underbart.....
 
 
 
 
 
 
Ha det nu så gött så skriver jag snart igen....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0