Grattis storasyster !!!!!!!

Ja Edwin´s storasyster E, tog sitt körkort idag. Å hela familjen säger ett stort GRATTIS !!!  Å KÖR FÖRSIKTIGT !!!!

Annars har det snöat hela dagen så jag har hunnit med 2 skottningspass sedan jag slutade jobbet idag, & en träningsrunda med Ozzy..

Men mest troligt blir det en skottnings vända till innan sängen hägrar. Edwin åkte till kompisen M ikväll, han ringde nyss å ville stanna där till 22.00 ikväll. Min lilla kille börjar bli stor....hm...

Gubben é å tränar hockey dé é match imorgon mot Åsele kl: 14.00 så den som är sugen att kolla hockey kommer till isladan i Storuman imorgon, dom som kommer söder ifrån kan klicka på SIK titta på vänster sida & klicka på Kamera Ishall & följa matchen där... fiffigt va eller hur !!!


Nä nu skall jag slänga mig i soffan igen...


Ha dé gött....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0