I nyaste Hundsport...

Kan man läsa om ett uppror som sker nu mot smällar vansinnet. Det är en tyst protest som redan började Söndagen den 2008-12-14. Då var det en demonstration mot detta på Sergels torg mellan 12-14. & detta för att skydda våra djur nu när Nyårsafton står för dörren. En dag där det förekommer mycket  smällare & kraftiga smällare. Stöd detta uppror, jag har laggt en länk på min blogg men Ni kan även klicka här Smällarupproret .

Jag hoppas nu att många stödjer detta, för det är många av våra djur som lider runt Nyår, Påsk & andra tillfällen där smällare brinner av. Arrangör av detta Smällaruppror står STOKK  & STOKK står för Stockholms Kennelklubb.

Ha dé gött

& Tänk efter före vid inköp av smällare & dyl......



Kommentarer
Postat av: Kia

Hallo

God Jul och Ett Gott Nytt År önskar jag dig. Ja dessa smällare...De är hemska för hundarna som är känsliga för dem.

2008-12-22 @ 05:23:01
URL: http://www.kiasguidedog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0