Kryp i kroppen & svårt att vara stilla....

Ja så har Edwin det just nu, spänningen stiger. Imorgon kommer han ju,  -vem ? Jo Tomten....
å så efterlängtad han é, denna rödklädda underbara kille å snäll är han åsså. Kommer med klappar & ett härligt, hohoho...

Ja man skulle ha blivit Tomte,  istället för att sitta som man gör nu, på en stol & tjattra i telefon hela dagarna. Nä vore man Tomte fick man flyga runt i sin släde med sina fina renar     & träffa glada personer överallt, glada barn som sitter & tindrar med ögonen. Inte skam tindrar nån med ögonen när man kliver in på jobbet inte. Nä nä...ja aldrig får man vara riktigt nöjd.   Jo imorgon kommer jag å va jätte nöjd, dels så kommer Tomten, sedan är jag & Edwin lediga i 2 hela veckor. Helt underbart ...

Nä nu skall jag ut med Ozzy en sväng. Har städat & skrubbat nu, så nu är det hans tur.

Men jag skriver säkert en rad eller fler  imorgon med.

Ha dé gött....

PST. Va snälla nu, för Tomten har koll på Er.











Kommentarer
Postat av: Amrén

Jag har då varit riktigt snäll i år för jag har minsann massor med klappar under gra´n :)

Hoppas ni har det mys och hälsa Edwin från jag :)



God jul på ge!

2008-12-23 @ 22:18:24
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0