Spöa upp döda ting....

Ja dé har jag gjort idag, jag har spöat upp mobilen nu så den tar okey bilder, så här ser det ut i vårat kök nu med nya gardiner ja se där nu blev korten lite bättre

Annars har det väl inte hänt så mycket, det var full rulle på jobbet idag, kort om folk & massor som vill nå oss på telefon. Å det väller in avtal, så nog har vi å göra alltid. å avtalen får stackar Jenny ta hand om...Med pust & stonk å svettig panna....

Väl hemma så tog jag Ozzy & gav mig iväg på en träningsrunda, å jag måste säga att det går bara framåt. Det blev många hundmöten som gick galant, kör även en övning som Fredrik Steen visade i ett av sina program. Att plats sätta hunden dra lite i kopplet & hunden skall ändå sitta kvar, kanon. Jag börjar känna att vi har börjat hitta våran grej,
Jag & Ozzy.

Är nu hemma igen å snart skall Edwin i säng så jag tänkte gå in & natta honom nu .

Så till nästa gång.....

Ha dé gött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0